torsdag 3 maj 2012

Morgonpass i dagsljus

Det var en mycket skön morgon att få vara ute på en löprunda. Friskt att andas och perfekt temperatur.

Det som också var bra var att förutom att vi hann träna före jobbet så hann vi göra det fast vi tog sovmorgon (till 6). Vilken lyx!

Och nu har jag plockat fram ett par helt nya Nike Pegasus som jag när jag köpt dem lagt undan i garderoben av någon anledning. Och vad roligt det är med nya skor. Och vad de kändes bra att springa i. Jag tjatar men det är mycket löpkänsla i ett par Nike Air Pegasus.

Nu när det redan är fullt dagsljus när man kör morgonpassen känns det, i alla fall för mig, inte ett dugg jobbigt att gå upp och komma ut. Vilken kontrast mot alla morgonpass i vintras i kolmörker, snö och kyla!

Gårdagens cykeltur verkade inte ha satt något spår i benen. Tvärtom. Jag kände mig stark. Speciellt i backarna. Jag gillar backar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar