torsdag 3 maj 2012

Mycket vill ha mer

Det är verkligen roligt att jag känner mig så stark i benen. Och det är riktigt bra också för det ger mig motivation och energi till att gå till gymmet.

Och idag skulle vi träna styrketräning eftersom det skulle bli regn och möjligen snö fram på eftermiddagen/kväll. Därför kändes det lite snopet när solen verkligen värmde och det var härligt ute vid lunchtid när jag gick upp till gymmet.

Men jag var som sagt taggad. Det är ju så att när man märker resultat – då blir det roligt.

Och idag blev det tyngsta vikterna hittills. Och fullt ös för att hinna med.

Det var dock fullt med folk där och jag blev stressad av det faktum att jag kanske skulle bli hindrad. Jag vill bara ha ”fri lejd” till ”mina” maskiner så att jag kan gå igenom mitt program utan att bli störd. Tack och lov gick det bra även idag, men maken fick vänta då somliga tycks tro att maskinerna är till för att vila på.

Programmet gick fortare än vanligt, var som sagt tyngre och ändå var jag piggare än vanligt när jag gick därifrån.

Nöjd.

2 kommentarer:

  1. Kul Laila! Visst är du stark, det visste jag redan ;) Ett kraftpaket i litet format, liksom. Jag blir sugen på Nike Pegasus efter din kampanj!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker absolut att du ska prova! Antingen den vanliga eller trailskon.

      Radera