tisdag 15 november 2011

Test av energidryck


I kväll blev det bandlöpning igen. Jag hade inte någon otrolig lust att springa, speciellt inte inomhus, men eftersom jag bara skulle stå där i två timmar så kändes det väl helt ok i alla fall. Jag var dock tvungen att avbryta efter en halvtimme och byta skor.

Annars har jag kommit på att bandlöpningen ger det perfekta tillfället att prova olika former av energi. Alltid nära till toaletten i händelse av en total katastrof! Idag testade jag en ”daladryck” på hemligt recept. Fungerade superbra och kommer att få följa med till Bislett. Bislett ja! Elva dagar kvar.

Idag testade jag också på att springa utan musik en stund. Enbart med att stirra in i tapeten. Och ja. Allt är möjligt. Ja, alltså. Det ÄR roligt att springa!

2 kommentarer:

  1. Varför band?? Fy! Är det pannbensträning? Jag är för mycket av en njutare för det...

    SvaraRadera
  2. Jag ska snart springa 24 timmar inomhus!

    Och jag är övertygad om att du klarar allt du bestämmer dig för att göra!

    SvaraRadera