onsdag 23 november 2011

Nerverna?

Är det bara nerverna som spökar nu eller vad? Jag känner mig trött och seg. Ja, faktiskt känner jag mig lite febrig och inte alls pigg. Jag kan lägga till ytterligare ett halvt dussin negativa känningar och känslor men låter bli. Inte kan man väl bli krasslig tre dagar före tävling?

Tog mig upp till gymmet efter jobbet och körde på Coach anvisningar ett vanligt men mindre tungt pass. Gick igenom mina övningar lugnt och lätt och la en hel del betoning på stretch. Huvudet kändes däremot riktigt tungt och kroppen slö och trött.

I kväll fick jag också ett tråkigt besked. En person jag verkligen sett fram emot och träffa, springa och prata med och tävla mot kommer inte att starta på Bislett. Det är en besvikelse så klart, men sådant är ju livet. Ibland blir det inte som man tänkt sig av en eller annan anledning.

3 kommentarer:

  1. I feel you, känner mig inte heller på topp...men det är bara att tränga undan de där dumma tankarna och fokusera på målet :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera