fredag 15 februari 2013

Studsboll

Fanns ingen trötthet i mina ben i morse minsann! Lite irriterande när jag planerat om schemat för att få lite vila. Men vilodag blir det idag i alla fall. Nya tag i morgon.

Så när Krister drog iväg, löpandes, till jobbet så utnyttjade jag den ”lediga” tiden innan jag skulle vara tvungen att ge mig iväg, bilandes, till jobbet med att vara lite nyttig (läs städa). Och det var en himla fart i benen kan jag säga. Omöjligt att inte studsa runt i huset till ”Made in England” på full volym.

Och jag vet inte om det är så för alla, men träningen kan vara hur tung och tråkig som helst och jag kan verkligen längta till en vilodag, men när jag väl är där så vill jag inget hellre än att få träna dagen efter igen. Blir rastlös och orolig! I värsta fall lite smågrinig! Knäppt! Hur känner ni för vilodagar? Kan ni slappna av, njuta och i lugn och ro ägna er åt andra tränings-orelaterade saker?

Ok då! Det är lite skönt att ha vilodag nu när det är fredag och allt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar