fredag 14 december 2012

Träningsuppehåll


Det tar några dagar, men sen är man inne i det. Som om jag aldrig gjort annat än att inte träna. Säsongsvila. Känn på den ni! Och det trodde ni inte om mig va? Men så är det!

Jag har inte ens tänkt träning. Det känns som att jag under hösten har överdoserat. Nu har jag faktiskt, trott eller ej, njutit.

Vilan ligger helt rätt i tiden. Så här alldeles före jul. Känns fint att hinna med roliga saker som att baka lussekatter. För vad kan vara mer rätt än att äta ungsvarma saffransbullar med kall mjölk när snön dalar ner utanför köksfönstret?


2 kommentarer:

  1. mm det ser gott ut! och vad glad jag blir att du börjat blogga igen! kram!

    SvaraRadera
  2. Mmm, det är nästan läskigt så fort man vänjer sig. Inte konstigt att de som inte tränar menar att de inte har tid och ork, det är ju så det känns när man inte tränar! Och när man tränar känns det absurt att inte träna. Svårt. Njut av vilan, snart kommer du att njuta av fart och längd :-)

    SvaraRadera