fredag 4 maj 2012

Nya skor - igen!

Idag kom goa maken med en present. Och inte vilken present som helst. Ett par Nike Air Pegasus Trail. Eftersom jag redan har ett par så förväntar jag mig ingenting sämre. Kort sagt har jag fått ytterligare en kanonsko i samlingen. Det är samma sorts sko som jag sprang TEC med för några veckor sedan.

Men som vanligt blir det väl svårt att börja använda dem. Jag är ju så rädd om nya fina skor. Helst ska det ju vara torr asfalt för att jag ska vilja springa i dem och vad ska man med en trailsko till på asfalt?

Förutom att de är sköna på foten, har bra fäste i dålig terräng och har en kanonlöpkänsla så är det snygga också! :-D

2 kommentarer:

  1. alltså, måste pröva dessa skor!

    Skrev ett inlägg om mat och näring under Limsjön marathon på limsjönmarathon.blogspot.com delvis utifrån intervjun med er, läs gärna! Om ni vill att ngt ska ändras eller läggas till får ni så gärna höra av er, kram!

    SvaraRadera
  2. Du ser ut att ha tänkt på det mesta! :-)

    SvaraRadera